Kundeservice
Ofte stillede spørgsmål
Under beskrivelsen af hver vare fremgår det også om denne er på lager. Hvis alle varerne, du har bestilt, er på lager, og ordren er afgivet før frokost når vi i langt de fleste tilfælde at afsende pakken samme dag, og så har du den den efterfølgende hverdag. Hvis en eller flere af de bestilte varer ikke er på lager afsendes ordren normalt samlet når alle varerne er hjemme. I nogle tilfælde vælger vi at dellevere, så du modtager flere apkker på forskellige dage. Dette vil ske uden ekstra omkostning for dig.
Ja, naturligvis. Undervisningsinstitutioner og øvrige selskaber, der er tilmeldt elektronisk fakturering kan anføre det 13-cifterede EAN-nummer, og som betalingsmetode vælge “Faktura/EAN”.
Både og.. Vi leverer mange af varerne til privatpersoner, men faremærkede kemikalier (de fleste) sælges udelukkende til uddannelsesinstitutioner og virksomheder (CVR-nummer) med dokumenteret behov. Dette skyldes bl.a. at kemikalierne ikke alle er mærket til detailsalg, samt et generelt forsigtighedsprincip.
Ligeledes sælges forskellige typer glasudstyr til fx ekstraktion og destillation kun til uddannelsesinstitutioner og virksomheder med dokumenteret behov. Omvendt kan du som privat sagtens bestille reagensglas, standflasker mm. Du er velkommen til at spørge os om der er restriktioner på en vare inden du bestiller den som privatperson.
Alle ordrer bliver screenet før de bliver pakket, så undlad venligst at tro, at det går. Vi har i øvrigt pligt til at melde forsøg på mistænkelige bestillinger. Det kunne være større mængder kaliumnitrat-bestillinger og lignende..
Hvis du tidligere, eller i forbindelse med ordreafgivelsen, har oprettet en konto kan du se ordrestatus ved at logge ind på denne. Du kan dog ikke se Track & Trace. Dette fremgår af en mail/sms der sendes fra transportøren – typisk GLS. Hvis du har modtaget en mail fra os, at pakken er sendt eller du kan se, at den på din konto fremstår som “komplet”, men du ikke har modtaget besked fra GLS, er du velkommen til at kontakte os og spørge om pakkens status.
Ja, alle varer sendes fra Danmark, og fakturaen er fra vores danske selskab. Du skal derfor ikke bekymre dig om ekstragebyrer i form af told osv.
Ja, som privatkunde har du altid 14 dages fortrydelsesret. Varen skal returneres til adressen du kan se nederst på hjemmesiden. Bemærk venligst, at varen skal være i samme stand som da du modtog den. Dog er det tilladt at fjerne emballage og bese varen på samme måde som du må prøve en vare i en fysisk butik. Hvis du har brugt varen og fortryder efter et stykke tid, bedes du kontakte os først for at aftale, hvorvidt vi kan acceptere at behandle det som et fortrydelseskøb. Fortrydelsesretten gælder kun standardvarer. Er der tale om en “skaffevare”, der er hjemtaget eller produceret efter et specifikt ønske, bortfalder denne ret.
Vi tilbyder uddannelsesinstitutioner og virksomheder 14 dages fortrydelsesret på samme vilkår som privat handlende.
Ja, men du bedes kontakte os per telefon eller mail før eller i forbindelse med købet for at aftale nærmere. I de fleste tilfælde kan vi først oplyse en endelig pris inklusiv forsendelse når vi har pakket ordren og ved, hvor meget den fylder og vejer.
Ja, det kan vi i rigtig mange tilfælde! Vi er godt klar over, at standardudvalget her på siden ikke dækker alles ønsker, men vi har et stort netværk af leverandører og samarbejdspartnere rundt i hele verden som gør, at vi meget tit kan skaffe varen. Så kontakt os endelig og oplys så mange detaljer som muligt om den ønskede vare, så går vi på jagt!
Brug for at kontakte os?
Andre spørgsmål? Kontakt os på formularen herunder:
Eller kontakt os på:
Lager: Udsigten 7D, 7000 Fredericia
Telefon: 9340 9800 (mobilnummer – du må gerne sende sms)
Mail: info@labdidakt.dk
Firmaoplysninger
CVR: 39917595
Bank: Sparekassen Kronjylland
Konto: 6235 0013502196